Πρόσκληση Μελών Συλλόγου “ΔΙΑΓΟΡΑ” στην Ετήσια Γενική Συνέλευση

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Παναττικού Αθλητικού Συλλόγου Μεταμοσχευμένων & Νεφροπαθών “ΔΙΑΓΟΡΑΣ”, σύμφωνα με το καταστατικό του, προσκαλεί τα μέλη του να παρευρεθούν στην Ετήσια Γενική Συνέλευση η οποία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2019 και ώρα 11:00-13:00 στο ξενοδοχείο Electra Athens, Ερμού 5, 105 63, στην Πλατεία Συντάγματος.

Περισσότερα...


Επηρεάζει ο μαραθώνιος τα νεφρά;

Ο ρόλος των νεφρών στη λειτουργία του οργανισμού είναι αναμφισβήτητα σημαντικός. Ο Γιάννης Μπίρης, γενικός ιατρός, αλλά και μαραθωνοδρόμος ο οποίος έχει τερματίσει μεταξύ δεκάδων άλλων και στους έξι μεγαλύτερους μαραθώνιους του κόσμου (Marathon Majors), μας αναλύει το ρόλο τους κατά το τρέξιμο, ενώ ρίχνει φως στα πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα που αναστάτωσαν τη δρομική κοινή γνώμη, παρουσιάζοντας το αγώνισμα του Μαραθώνιου ως υπεύθυνο για βλάβες στη λειτουργία τους.

Περισσότερα...


Η αξία του εργομετρικού τεστ

Άρθρο του: Νικόλαου Σιδερίδη

Το θέμα δεν είναι αν τρέχουμε γρήγορα στην προπόνηση, αλλά το αν θα τρέχουμε σωστά. Το θέμα δεν είναι αν προπονούμαστε πολύ, αλλά αν προπονούμαστε σωστά! Σχεδόν καθημερινά συζητάω με δρομείς σχετικά με την προπόνηση, και με τι τρόπο πρέπει να γίνεται αυτή! Συχνά ακούω “βρήκα ένα πρόγραμμα στο ιντερνέτ ή από κάποιον φίλο”, συχνά ακούω να λέγεται από αθλητές ότι “αυτός φέτος ξεκίνησε και τώρα πετάει”, συχνά ακούω να λένε ότι “αυτός ο δρομέας ενώ ανέβηκε γρήγορα, τραυματίστηκε και σταμάτησε να τρέχει”, συχνά ακούω να λένε ότι “πρέπει να δουλεύουμε με την αίσθηση”, συχνά ακούω να λένε π.χ “οι αμερικάνοι είναι πολύ μπροστά από εμάς” αλλά κανείς μας δεν θέλει να τους μοιάσει και όταν αναφέρεις πράγματα πρωτοποριακά σε κοιτάνε περίεργα.

Περισσότερα...


Επίσκεψη μελών του Συλλόγου ΔΙΑΓΟΡΑΣ στην Αρχαία Αγορά

Την Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018 μέλη του Συλλόγου ΔΙΑΓΟΡΑΣ επισκέφτηκαν την Αρχαία Αγορά, το Ναό του Ηφαίστου και τη Στοά του Αττάλου. Ευχαριστούμε θερμά την ξεναγό μας Καλλιόπη Μπόνα για την εξαιρετική ξενάγηση που μας προσέφερε αφιλοκερδώς.



Προπόνηση στο σπίτι με λάστιχα αντιστάσεων

Η γυμναστική με λάστιχα αντίστασης μπορεί εν πρώτης να μη φαίνεται εξαιρετικά συναρπαστική αλλά μπορεί να αποδειχθεί ένα από τα καλύτερα όπλα στην προσπάθεια απόκτησης του τέλειου σώματος παραλίας, ειδικά εάν γυμνάζεστε στο σπίτι, ταξιδεύετε ή δεν υπάρχει χρόνος για γυμναστήριο. Δεν είναι ιδιαιτέρως ακριβά ως εξοπλισμός αλλά παραμένουν πολύ αποτελεσματικά στην εκγύμναση ολόκληρου του σώματος.

Περισσότερα...


Πρωτεΐνη για Δρομείς – 11 πηγές πρωτεΐνης

Ότι πρέπει να ξέρεις για την Πρωτεΐνη και το Τρέξιμο

Μυική Μάζα

Οι δρομείς χρειάζονται περισσότερη πρωτεΐνη από τους υπόλοιπους ανθρώπους. Αν τρέχεις περίπου 1 ώρα κάθε μέρα χρειάζεσαι περίπου 1,5 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους σε σύγκριση με το 1 γραμμάριο αντίστοιχα που χρειάζεται κάποιος που δεν αθλείται. Αυτό σημαίνει πως αν είσαι 70 κιλά χρειάζεσαι περίπου 100 γραμμάρια πρωτεΐνης καθημερινά. Μην προσπαθήσεις όμως να προσλάβεις όλη την ποσότητα πρωτεΐνης σε 1 ή 2 γεύματα. Έρευνες δείχνουν πως πρέπει να μοιράσεις την αναγκαία ημερήσια πρόσληψη καθ όλη την διάρκεια της ημέρας ώστε να απορροφηθεί όσο το δυνατόν περισσότερη ποσότητα.

Περισσότερα...


Οι πιο… δυνατές τροφές για αθλούμενους

Αν θέλετε να αποκτήσετε γερό, γραμμωμένο σώμα, η άσκηση είναι μόνο το ένα σκέλος της εξίσωσης. Το άλλο είναι η σωστή διατροφή.

Πολλές φορές ζηλεύουμε τα σώματα των αθλητών, και απλά υποθέτουμε ότι όλο αυτό είναι αποτέλεσμα από συμπληρώματα, σκόνες… Κι όμως, οι περισσότεροι αθλητές φροντίζουν την διατροφή τους, και βασίζονται στις έξυπνες, υγιεινές επιλογές για να προσφέρουν στον οργανισμό τους την ενέργεια που χρειάζεται. Ποιες είναι αυτές οι τροφές;

Περισσότερα...


Τι πρέπει να ξέρετε για το γαλακτικό οξύ

Το γαλακτικό οξύ έχει δημιουργήσει μια κακή φήμη. Πολλοί άνθρωποι το κατηγορούν για κόπωση, μυϊκούς πόνους και κράμπες. Το βλέπουν ως κάτι που θα πρέπει να αποφεύγεται με κάθε τρόπο. Οι επιστήμονες όμως έχουν ανακαλύψει ότι το γαλακτικό οξύ διαδραματίζει ένα κρίσιμο ρόλο στην παραγωγή ενέργειας κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το γαλακτικό οξύ παρέχει τα καύσιμα για πολλούς

Περισσότερα...


Γυμναστική και ζέστη: Συμβουλές για να μην… καείτε

Το καλοκαίρι είναι ιδανική περίοδος για γυμναστική, όμως θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί λόγω ζέστης. Συμβουλές και προτάσεις για να γυμναστείτε με ασφάλεια.

του Νικόλα Γεωργιακώδη 

Όσοι κατάφεραν να ακολουθήσουν ένα πειθαρχημένο προπονητικό πλάνο τον χειμώνα, ενδεχομένως να θέλουν να παραμείνουν σε αυτό και το καλοκαίρι. Όμως ενώ τον χειμώνα η θερμοκρασία δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για προπόνηση, το καλοκαίρι ο παράγοντας ζέστη απειλεί τόσο την απόδοσή μας όσο και την ίδια μας την υγεία. 

Περισσότερα...

Powered by themekiller.com